Jag har just varit med om en såå jobbig....


Jag har just varit med om en såå jobbig, äcklig, lite rolig, och jobbig grej,
är så trött att jag inte orkar skriva.. :/ men vi skulle cykla i altorp, på det blåa cykelspåret, (bland det sämsta spåren i hela världen!)
vi åkte över typ 5 träsk, jag ramlade i det första... -.- 
och efter ett tag ringer några och säger att alla åkte tillbaka för det var för dålig väg,
vi ba, jaha.. det skulle ni inte kunnat säga kanske 15 min tidigare när jag INTE hade hunnit ramla... :/ men vi åkte klart hela biten! snacka om jobbigt!! för oss tog det typ  en och en halv timme att komma tillbaka, alla hade åkt uton läraren och sophia.. :)
okej, nu berättar jag RIKTIGT kortfattat.. (så ni bara vet,..)

åååh jag är så trött just nu.. :/

puss/ mickis! <3


oj ser helt störd ut ! :/ men orkar inte fixa..




kram kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0