korv

emelie här ;)
nu sitter jag här äter lite ska snart stänga av datorn och kolla på tv och sen göra läxa :) måste läga mig tisigt, men sen har jag itne tränat på hela veckan jag får inte det för jag måste vila mina knän en vecka innan jag ska till läkaren :/ så jag känner mig verkligen itne i form och utanför typ, för alla tränar utom jag ;/

sen har jag problem det är så tråkigt att jag verkligen vill gråta mina två kompisar är med varandra och mobbar seriöst ut mig så jag tycker lektionerna är roligare än rasterna! fatta vilka problem man kan ha '?!!!

meen nu har jag inget att skriva om ha en bra dag
(jag har sovmorgon imorgon just so you know ;)


Kommentarer
Postat av: Stefanalise

Nice site, regards from the netherlands!

2011-10-26 @ 11:07:55
URL: http://stefanalise.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0