emelieeeeeeeeeee!

jag är cool
jag pluggar till prov -.-
jag vaknade halv fem -.-
jag lyssnar på ett av bästa banden som finns
jag är trött
jag vill kollla på tv
jag vill träffa en speciell tjej
jag kommer aldrig röka never!
jag vill bädda mig under täcket med mina nya tofflor ( som man värmer i mikron för att dom ska bli varma ;D)
jag vill äta tårta och kakor (inte godis)
jag önskar en sak
jag tycker mickis och jag borde börja blogga igen på den här bloggen ;)
men mickis vad säger du? vi båda kan ju skriva från mobilen och vi måste hålla kontakten det har ju inte gått så sjukt bra om man säger så ;/, vad sägs? :D
gammal bild
det där kommer stämma föralltid!
hahahahahahahhhaahahahah ooooooooooooouf! hahahaahahahahahah
kommer exakt ihåg vem och vad
ska ha!
hah gammla roliga bilder aaaaaaaaaallt från mig emeeeeeeeeeeelie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0