DAG 1

Jag åkte med pappa till skolan mötte Mickis vid flaggstången och sen gick vi in. Deras kapprum är jätte litet till skillnad på det från Brage. Sen så hade  dom bytt platser och då blev Astrid ledsen för att annarsskulle jag sitta brevid henne men nu sitter jag brevid Mickis :).  Sen körde dom namnlek och sa vad dom gillade, men det slapp jag ;) fast jag behövde säga vart jag bodde och nånting till. Vi hade gympa andra lektionen. (bara tjejer) och det är mycket roligare än med killarna. Sen gick vi tillklass rummet och jag gjorde en namnskylt till min låda medans dom fick skriva en bok.. nånting men dom skrev om en bok dom hade läst. På geografin kollade vi på en jätte äcklig film där det väkte svamp på massa kryp och usch!
när vi skulle äta mat då är det ju några som går fram och ba jag är vegitarian kan inte jag få vegtarisk mat? och då sääger dom säkert nej, så gicj jag ich mickis till mattanterna jag ba eeh jag är vegitarian.. hon: sen när då? Jag: men asså jag är ny här.. hon: jaha haha jag trodde du bara ville ha vegitariskt. Jag: mm..
Mickis tyckte att det var jätte kul så hon satt där på maten och ba Emelie... (och sa allt det där). Sen hade vi bara NTA.

Efter skolan åkte jag hem till Mickis för att pappa skulle hämta mig efter skolan men han var inte där, men han hämtade mig 10 minuter efter jag han bara äta en macka sen var det hem lixom.

(tråkigt långt inlägg utan bild)


Emelie


Kommentarer
Postat av: astrid :O

Jag blev inte ledsen för att jag inte fick sitta bredvid dig jag blev ledsen för att jag fick sitta bredvid linus hehe :O

2010-04-12 @ 20:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0