home sweet home.

hemma från AIK matchen och driker te.
 det var deras bästa lag och vi hade faktiskt inte vårat ALLRA bästa men bra, och det blev 2-2 först 1-0 till oss sen 1-1 sen 2-1 till oss sen 2-2, men jag hade typ ett friläge men jag blir alltid så stressad när två aikoare kommer från varsit håll, men jag hade iallfall inte störst friläge ;O
(sen Sophia Bragd om du ser det här: du är suuuper duktig i målet ju! du borde stå meer!!,)

efter skolan åkte jag och Mickis hem till mig och bakade tigerkaka och spelade lite biljard sen avr det match, så vi var tvungen att ta kakan i bilen heh,

GOD NATT FOLKET´
Emelie



alla som tycker bilden är fin kommentera!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bäst! :)

2010-04-17 @ 14:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0