.

hemma från skolan, vi såg a shine of rainbows och jag somnade till den.
nu kollar jag på made på en tjejkille som vill bli drottning med rosa hår, och vet ni hur hon sminkar sig? hon tar läppstift under ögonen och sen drar ut det för att få en ''dödsluk'' och sen drar hon två röda sträck precis utanför munnen som ser ut som vampyr tänder... seriöst?

a iallfall igår rensade jag liite av min garderob här kommer två bilder på jeans som är försmp men funderara på att klippa dom till shorts.






älskar koftan (ulricas)
och mjukisbyxorna för dom är stora och sköna (ulricas)
Emelie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej emelie. Vilken skola har du bytt till?

och har du flyttat oxå? kramar cicci :)

2010-04-22 @ 18:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0