hemma :) (eller jag kom hem för ett tag sedan)

hej,
jag och johanna var ju i täby, vi skulle köpa en present till *******a ;), och det gick bra, eller vad man ska säga! jag köpte också en tröjja! hehe när vi kom hem åt vi, och sen såg vi lite på tv, och sen satt vi på oss vollyboll kläderna och sen hoppade vi lite på stutts mattan och sen cyklade vi till vollybollen :D

väldigt konstig bild!
men den är från BIKBOK och kostade 199kr :D

och så köpte johanna en kjol:

jätte söt! den kostade också 199kr!!

och det är klart jag inet kan visa bild på presenten för hon kanske käser det här.... :)


haha! :)

yee! x)

dagens outfit! :)
jacka: ?
tröja: gina tricot
jeans: cheap monday
linne: H&M
frisyr: flätor


vet inet riktigt var ifrån allt kommer men aja :)

johannas outfit:
tröjja: H&M (det visste ja)
mer vet ja inte .... hehe


haha jag hoppar! :)


'
haha johanna sötnos :)


har mer bilder men orkar inet nu... hehe

ses imorron eller senare! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0