Änu ett mobil inlägg! :)

Hej, kan bara skriva kvälls inlägg för annars åker jag skidor, aa jag är fortfarande i Alperna . Egentligen har jag inget att skriva förutom att jag har åkt skidor... Har tagit massa bilder med mobilen men kan inte ladda upp dem här, får se dem när jag kommer hem... Jag känner mig lite sjuk faktiskt... Mår inte sp bra, så jag ska ta det lugnt imorron. Men som tur bor vi precis bredvid backen man behöver bara fp över vägen så är man där så om de andra vill åka tidigt kan jag komma lite senare!! :) idag har jag smsat lite med Emelie! Det ska bli såå kul att hon ska börja i vår Klass på måndag! Haha aja, har inget mer att skriva kram mickis <3

Kommentarer
Postat av: Ilyasgunn

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-05-20 @ 07:54:31
URL: http://ilyasgunn.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0