.

heeelloj alla levande människor :)
när jag kom till DIP så ''fick'' astrid en glass. Sen var det några 98or och en 96a som spelade fotboll och dom hade typ tre bollar så astrid gick fram och ba får vi låna en boll en kille ba aa och sen ''hörde'' han v a vi sa och sa nej sen tjatade han på att vi skulle vara med det var nog inte så svårt men lite ;) Och astrid och mitt lag vann ju såååklart! sen kom en från astrids klass och var med då körde vi dom äldre mot yngre och vi vann yeey! ssen var det en tyå 00 som jaggade astrid hon ba ooliver (han heter så) ta mig inte bakifrån och sprang och gissa vad dkillarna tänkte ? och dom sa det hela tiden så astrid och jag cyklade hem och hon och jag ska vara med varandra imorgon också fast innan det ska jag till vårdcentralen och kolla en grej :/

Emelie


Kommentarer
Postat av: tona

sv: haha tack! <3 :)

2010-04-07 @ 12:22:38
URL: http://ttoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0