.

med den rubriken kan ni ju gissa vem som skriver?
jag har varit i  skolan och jag började nästan gråta på spanskan för att den lektionen (om man tänker efter ) va den bra. men den här i vasa lär man sig något på iallfall, imorgon kommer det snö, yeeey! (noot)
och då ska jag ooch mickis cykla hem till mig och sen spela match mot AIK, okej ntillbaka till dagens, jag har varit på träning det var skönt men jag hade ingen lust deppade lite och har gjort det hela dagen men iallfall jag tacklade en person (säger in namn men du kanske läser det här? ) iallfall det var skönt fast ändå inte det var skönt för att då tog jag ut all min ilska ( på vissa personer) men när jag gjorde det så slog hon mig.. (aj)
så sitter här och är trött lyssnar på gamla låtar och har ont i min käke :/

(ingen outfit men kamera borta)

hade : jeans: chep monday
linne vit: H&M
sjorta blå vit randig: Ulricas
skärp stort silvrigt: ginatricot

nu kommer den/tjejernas svåra fråga vad ska jag ha på mig imorgon? :O

Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0