...?

hejsan! :)
konstig rubrik "ja vet" ;)

jag kom typ hem kl 10/15 min över 8, jag var ju på vollyboll. gick sådär, jag fick ont i foten. :( sedan kl 15/10 över 8 har jag: duchat, ätigt middag, gjort min matsäck tills imorron (vi ska på utflykt) satt på mig pjamas och säkert något mer, men det är nog väldigt oviktigt! haha

som jag sa ska ju vi på utflukt imorron vi ska på film festival. (kom inte ihåg vad filmen hette.. hehe) och då ska vi ha matsäck! jag har med mig pasta sallad men kyckling! MUMS!

nu ska jag borra mina tänder! ;D haha och sen ska jag läsa lite i min bok! måsta gå och lägga mig tidigt ida ska åka till skolan kl 15/10 i 8 för vi ska samlas i skolan kl8! och jag vill ha gått om tid!

bilder!

yee! så vacker man är! ;)


ja vet inte vad jag gör! haha


ja just nu!


samma där!


"cooling" ;) (nott) haha

emelie tror jag sa typ att det kanske skulle snöa/regna imorron, blää för det!!! haha

hejdå,  ses imorron eller senare ikväll men vet aldrig! haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0