förlåt

förlåt för jag inte har bloggat!
jag är jätte ledsen! lellas data funkade inte! :(
men nu är jag hemma och kan berätta vad vi har gjort för er som vill x)

FREDAG:
vi fick sjuss hem till lella av hennes mamma, direkt när vi kom in genom dörren gick vi ut och hoppade stutts matta! :D haha sen gjorde vi lite mellis och åt den ute! (det var så fint väder!) men sen började de blåsa så vi gick in och åt klart melliset inne, :)
sen när det hade blivit bättre väder cyklade vi mer till vattnet, där lella visade mig ett träd som såg ut som en bro, (svårt att förklara) men vi klättrede ut på den iallafall och om man skulle ramla så ramlade man ner i vattnet, men som tur hände det inte oss! ;) sen började det blåsa, och jag hade inte en jacka på mig, bara min musse tröja. så då cyklade vi hem, när vi kom hem sa lellas mamma att vi skulle gå ut med Happy (deras hund) och vi ba! - va! men vi har ju precis varit ute! 
men vi var inne lite sen gick vi ut med happy!
när vi kom in hoppade vi lite på stuttsmattan och sen skulle vi handla mat! 
vi åt kött med pasta! SUPER GOTT! 
sen gick vi ut och hoppade stuttsmatta, lella mediterade eller vad det heter, jóch jag somnade nästan! haha
sen såg vi på "surfs up" (tror jag den hette!) den var iallafall BRA!  
sen gick vi typ och la oss!

LÖRDAG:
vi vaknade halv 11,
gick upp och gjorde frukost sen såg lite på tv,
sen hoppade vi tills kl havl 1 då kom mamma och hämtade mig! :)


jag just nu! :)

jätte dålig dagens outfit,
kofta: juicy
linne: H&M
skorts: cheap monday!

senare idag ska jag på dif - hv 71!!!

kram kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0