halojsan ;)

hej,

vi har ju elevensval, och jag har engelska, första lektionen var trååkig! hon ba pratade - "vad finns i london" - och någon ba - London eye  och läraren ba " vad är det?"
aja andra lektionen hade de delat upp oss i 2 grupper ena gruppen skulle till ett annat klassrum och den andra skulle baka scones,
jag vet med i den gruppen som inte skulle baka, då fick vi spela spel! :) haha

efter det var det lunch, och sen såg vi typ på en film, inte bra... :/ haha sen slutade vi!

när jag kom hem, var ingen hemma, och det var låst/larmat. och jag hade glömt nycken... så jag cyklade till johanna! vi stuttsade typ hela tiden! och så gjorde vvi smoothe! (jättegod) och när vi hoppade, gud va varmt det var!!!!! haha nu är det SOMMAR nästan iallafall :)

jag är ledsen att jag inte har bloggat, men man kan ju inet blogga hela tiden.. ;) hehe

men nu är jag hemma iallafall! :D ska ner och vila lite nu.

pussar mickis <3

(har massa biulder jag ska lägga upp men det går typ inet nu.. hehe :) men jag kommer ladda upp dem!)

kram kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0