halojsan! :)

hejsan!!
har precis sett klart "The Game Plan", det var bra! nu skaa ja se en till film! haha när man är sjuk har man inte så mycket att göra så aa,
just nu lyssnar jag på musik samtidigt som jag bloggar! :) jag lyssnar på "the underdog"  spoon 
den är såå bra! det är nog många som inte hört den men det är as bra,  

KRAM KRAM MICKIS


förlåt för jag höll min hand för men man ser inet så bra ut! haha verkligen inet!


ojojoj här var man vacker,
grattis! ni får en bild på mig! haha


Kommentarer
Postat av: Emelie

snygg kofta ;)

2010-04-08 @ 13:54:33
URL: http://emit.blogg.se/
Postat av: henrik

de ä fan inte du?

bilden längst ner asså .... shit

2010-04-10 @ 12:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0