hej hej

hej!
kom hem för typ 40/45 min sedan!
har ätigt mellis (eller jag äter mellis nu!) och nu ska jag göra min läxa! ska inte gå på träningen idag! jag ska vila mig hela veckan! (jag är ju skadad för er som inte vet det)

idag var vi på filmfestival! filmen hette typ ... ääh jag kom inte ihåg! haha men den var sorlig och inte så bra! hehe vi hade tänkt att aäa våran mellis i någon park eller så med det regnade när vi kom ut från filmen så vi åkte tillbaka till klassrummet och åt den där!
sista lektionen hade vi slöjd! jag har ju träslöjd, (alltid lika jobbigt! ;)) men jag blev klar med min metall ros eller vad det nu va. och nu har jag börjat på tärningar, jag ska göra 5 st, så man kan köar yatzy! täningarna är ganska stora! :D

inte så roligt inlägg men men!

biulder och dagenoutfit har fortfarande inet laddat kameran så det bilr wedcam bilder! hehe


dagens outfit:
tröja: abercrombie & fitch
linne: H&M
jeans: cheap monday










facelook:
hade inget smink idag! :D

hejdå från mickis ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0