hejsan!

hej,
har varit på träningb som ni säkert vet! :D det sick sådär, jag skulle ju vila min fot...
sen när jag kom hem hade mormor varit så snälla och dukat och gjort maten åt mig :)
(mormor är här för både jag och linnea skulle på träning och mamma och pappa på typ en fest så ingen passade gurra så då kom mormor) aja det var iallafall jätte gått! potatismos med fiskpinnar :) mums :D

sen duchade jag.
och sen skrev jag rent en text på datan, "it´s raining men" fast ja översatte den! haha vi skulle göra det i skolan men jag och johanna blev inte klara.. hehe så jag tog hem den och skrev klart den hemma :)
och nu bloggar jag :)

ikväll kl 9 ska jag se på barcelona - inter! :D vad jag hejjar på? det är klart barcelona :) fast det är dåligt att zlatan spelar där.. jag gillar verkligen inte honom.. hehe men aja

lite bilder


hehe har satt på mig pjamasen x)





hjälp! det är monstret mikaela! aaaah!
haha

orkar inet mer än så.. hehe

STORA KRAMAR Mickis <3 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0