hemma,

hej, nu är jag hemma från träningen, jag kunde inte spela, för jag är ju skadad! ååå det är så jobbigt! jag och sophie fick hjälpa till för båda vi var skadade. det var så kallt ute! jag tog på mig maddes skinjacka och emelies väst och min jacka! haha det såg ganska kul ut! ;) 

idag i skolan så kunde jag knappt gå, det var så jobbigt! och sen sista lektionen skulle alla 6:or spela brännbolls tunering, jaa va kul, men jag kunde ju inte springa så det gick ju inet så bra, det gjorde jätteont när jag sprang! :(

men nu är jag hemma iallafall fryser lite men men, ska snart göra mina läxor, :/ och äta, är jätte hungrig! hann inte äta så mycket innan träningen.

nu har jag inget mer att skriva om. hehe
så här får ni dagens outfit!
som tyvär är på webcam, för min kamera är urladdad... hehe förlåt!


facelook :) förlåt för svart/vit, hehe

facelook ;D
hade bara lite maskara ;)

outfit:
tröja: H&M
jeans: cheap monday
halsband: ?


var bara tvungen! :D


hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0