hos frida.

igår spelade jag match mot lidingö det blev 5-3 til oss jag gjorde 1, och ett halft mål... för att jag gjorde ett mål sen skjöt madde ett inlägg som gick för i målvakten då tog jag bollen liite åt sidan sen kom en lidingöare och sköt ett jätte hårt skott in i målet :P. Men efte matchen åkte jag hem till frida (i stan) och när vi kom hem hit dschade vi och kollade på ''släkten är värst''  och sen åt vi middag o sen gick vi och köpte godis och hyrde ''familjen är värst'' (släkten är värst 2). När vi hade sätt klart den kollade vi på ''kill bill'' men vi såg itne klart hela för vi var jätte trötta och sen idag när vi vaknade kollade vi klart på den. Nu ska vi gå och äta frukost sen till stan :)
puss och kram skumbanan Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0