känns som fredag! haha

hej, nu har jag ätigt middag! :) och sätt lite på tv! det känns verkligen som om det är fredag idag! haha men om det skulle vara fredag skulle jag vara med lella nu! :D haha

gus hoppas verkligen det blir varmt imorron! jag orkar inet med regn! ;) hehe

nu ska jag ner och äta lite efterrätt! (så tjock är jag) ;D och så ska jag hjälpa mamma och pappa, dom ska sätta upp två hyllor eller vad man kallar de!

kram kram :)





aaa, väldigt vacker bild! haha
hittade mina brillor (solglasögon) och var bara tvungen att sätta på min dem! ååå längtar till sommarn!

pussar mickis <3

Kommentarer
Postat av: FRIDA

SVAR: Tack sötnos.

Fin tröja men Musse pigg. Var är den köpt? (a)

2010-04-22 @ 19:41:17
URL: http://saax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0