ni får vinkla huvudet för att se! ;)

hej,
jag åkte till anna imorrse!
först stuttsade vi lite på hennes stuttsmatta! (typ det ända jag gör hos kompisar x) (skojja) )
sen åkte vi ner till dip (djursholms IP) vi skulle se annas lillebrors match :)
men jag var tvungen att åka hem vid 2 för anna skulle till sina kusiner.
jag tog lite bilder med mobilen, men alla blev snea... hehe och jag orkar inet rotera dem.. hehe


jag längst ner och anna högst upp! (förlåt för sne, men jag årkar inte rotera dem!


SOL! sköna solsken!


djursholms ip

söta anna :)

anna igen :D


min outfit igen :D


jag x)

vi kollade på annas lillebror som spelade match! x)
annas lillebrors lag är vita!

puss och kram mickis <3

Kommentarer
Postat av: Sigveidun

Site was very helpful. thank you

2011-05-13 @ 13:57:39
URL: http://sigveidun.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0