otursdag!!! ( R.I.P.mobil)

sjöng jätte dåligt idag på musiken jag ska sjunga för alla 4 - 6, jag som inte sjunger ens bra kommmer få det här ryktet:  den nya tjejen emelie hon sjunger jätte dåligt och byrte till Vasa för att hon blevmobbad i Brage. och nej jag blev inte mobbad i brage, men sjunger dåligt ja. sen såklart mobilen sönder. asså verkligen sönder. går inte att sätta på. åkte till on&off och dom hade inte den och och den andra mobilen va för dyr. men mobilen gick sönder i skolan, och efter skolan skulle jag bli hämtd av pappa men han kom en halvtimme efter jag hade slutat men jag gick hem till Mickis efter och ringde honom då komhan och hämtade mig, och ja efter det åkte vi till on&off. så jag är jätte ledsen, jag villbörja gråta för jag vill ha min gamla mobil men det är ju kul med  en ny. men jag får skuldkänslor för att jag fick den i julklapp, + att jag gillar min gamla. och saknar den redan x(

Mobiltelefoner Sony Ericsson T700 Black on Red






Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0