så jävla otur vi hade!

som rubriken säger! så jävla otur vi hade!
jag gör en lång historia kort! ;)
först ska jag bara säga vilken stämning det var! vi stod i klacken också så det var super kul!
det stod 2-2 och sen blev det sudden! dif hade haft ett stolp skott och ett ribb skott och 1 min efter det gör dem mål! aaaaah! så sur man blir! men alla i publiken fortsatte sjunga på djurgården fast vi hade förlorat! det var så kul match! (förutom att dif förlora)

efter matchen åkte vi till en indisk resturang och köpte hem indisk mat! som vi ska äta nu!
hörs senare :D
då kanske ni får bilder från matchen! :D


jag just nu! ses efter maten! :D

pussssar mickis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0