svar om :'( :

 

elisabeth om :'(:

varför bytte du då?

Svar: jag byte för att jag massa olika själ egentligen men mest för det fanns bara en bra lärare och jag satt brevid en kille som pratade om s** och jag sa åt honom och allt sånt, min kompis frida också. men han och en till blev värre och ajg gillade bara tre i min klass och sen hade jag tröttnat.. men det är bättre i vasa nu. det enda jagg saknar med brage är att i brage var det snyggare (tro det eller ej) och så klart saknar jag Madde, Paulina, Frida, Cissi, Julia, Sofia. och mycket mer.

 

fia<3 om :'(:

Brageskolan saknar dej också Emelie! Och alla vi andra såklart! Hoppas att vi ses snart igen för jag saknar dej!
Puss o kram skumbanan! <3333333333333333333333


Svar:
vad trevligt nu känner man ju sig älskad ;).


Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0