.

gaahh nu kysser han mammanv/sin fru och sen... 4 (öronfilar) och nu 4 till från sin papp/vän.
Jag kollar på 17 again, och det är typ den enda bra filmen som Zac Efron är med i och är skiiiit snygg! och as snygga kläder på en kille. fast det är ju bara när han har kort hår dåra :P

Jag har ju spelat cup idag fast bara två matcher men det blir fler imorgon :)
Jag har verkligen ont överallt mina knän mina vrister och mina stortår (har blåmärken under nageln) och sen i en jumske (Stavning) men jag skulle sova över med Olivia och Cissi men deras föräldrar hade drukit och cissi mådde illa :/ så jag sitter här och kollar på barcelona mot real madrid för 17 again är slut.
men ska gå och äta min Ben and Jerry's som vi köpte till ikväll :)
puss och kraam skumbanan Emelie

17 Again Poster


Mamman (Scar) och maken (?) (Mark)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0