.

ska snart iväg på träning. Efter träningen ska jag till ösby med klassen och ska typ ha picknick. Sen när jag kommer hem kommer jag sova.

tidigare idag: vi hade brännbollsyra idag i skolan  vi kom tvåa...,

igår: va jag på gröna lund med Sophia, Viivi, och Emma. Jag åkte en grej som jag aldrig har åkt förut yeee :). När jag kom hem drack jag honungste för jag hade så ont i halsen efter allt skrek. Och så var jag också jääätte trött så gick och la mig ganska tidigt.

Men ni får ursäkta mig och mickis för att vi inte bloggar men vem vill blogga i det här härligt överdrivet varma vädret? ni får iallfall vara glada att vi skriver då och då ;O.

Emelie

(senare ikväll tänkte jag rita min helg:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0