kanske egentligen ska prata med emelie innan jag skriver det här.......

kanske egentligen ska prata med emelie innan jag skriver det här, men nu skriver jag det ändå.

Ni kanske märker att vi, eller mest jag inte bloggar så mycket.
Det är för det har börjar bli tråkigt. Första 2/3 veckorna var det as kul, men nu är det bara jobbigt.. Och så har vi knappt några besökare.. :(
Men det är ju typ för vi inte bloggar. Och just nu är det ju sommarlov, och då vill man kanske inet sitta inne och blogga... eller är det bara jag? hehe. Och sen så har jag ju inte så mycket att skriva om, varje inlägg blir ju typ "idag var jag i skolan" m.m om man inte räknar med helgerna och loven. 

jag kanske inte kommer vilja blogga mer.. :/ men bara kanske! det har faktiskt börjat bli trååkigt.... :S

Men om ni vill att jag/vi (vet inte hur det är med emelie) ska fortsätta blogga, kan ni väl komentera det! :) om ni vill det kommer vi, eller jag iallafall försöka skriva mycket mer! :D det låter bra va! :)
om vi fortsätter blogga kan vi kanske göra den lite roligare, en ni kategori kanske..? eller jag vet inte, men snälla alla få besökare, komentera vad vi, eller jag kan förbättra! och om ni tycker det är någon ideé att fortsätta blogga.



KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker ni ska fortsätta! :) om ni bara bloggar mer kommer den säkert bli bra! (många har ju som kategori tex dagens gossip m.m men jag tycker ni ska fortsätta blogga! :)



puss

2010-06-14 @ 12:08:47
Postat av: sophia

ja tkr ni ska blogga ni kan ju skriva om vad ni gör på sommarlovet! :D

2010-06-14 @ 21:13:32
Postat av: Jennifer

Fortsätt blogga:)

2010-06-15 @ 09:17:21
Postat av: Sophia

Fortsätt blogga! :)

2010-06-15 @ 20:04:24
URL: http://fivie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Fortsätt!! :D

2010-06-19 @ 21:39:31
Postat av: carro

ni kan ju ta en paus under sommaren, och börja till hösten igen, :) för jag förstår om man inte vill sitta inne vid datorn och skriva, när man kan vara ute och sola, bada, äta glass m.m. :D <3

2010-06-24 @ 11:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0