BÄST I KLASSEN TROR JAG!

VAR BARA TVINGEN ATT SKRIVA DET HÄR!
Vi hade ju religions prov idag och nu fick jag reda på resultatet! 22,5 av 24!och den bästa i klassen fick 22 så jag fick BÄTTRE än honom!!! Så jag tror jag är BÄST I KLASSEN! Jag är as glad!! haha
och pappa ska om jag blev godskänd fick jag hundra kr! haha vet inte varför ochjag blev godskänd! haha
ni tycker säkert jag blev lite för glad men jag äv verkligen såååå himla glad! haha

min webb camera på datorn är sämt men man ser ju! :)
haha min 100 lapp!
jag är rik! :D

kram mickis :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fick 23,5 på provet så jag är bättre! :D

2010-03-22 @ 20:32:12
Postat av: paulina

Bra klass som inte ens någon kan få 24/24 hehe?. Nice blogg :)

2010-03-24 @ 14:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0