:)

hej, slutade skolan kl 13. 55 kom kanske hem 5 över, idag hade vi matte prov, det gick bra tror jag! haha,

sen på lunch rasten blev typ jag, sophia, astrid, anna, johanna och alexandra tror jag, vi blev typ atackerade med snöbollar! eller ISBOLLAR!
Vi har så här att 6:orna behöver inte vara ute på lunch rasten, vi får gå till hemvist, (fritis) och då kom jag, johanna sophia och astrid dit först och då ställer vi oss först i dörrarna för vi vill komma in först och ta biljard bordet, för det finns bara ett biljar bord, (dörrarna är låsta det måste komma en lärare som har nycklar som kan öppna) sen kommer det några killar som också vill stå först! och då börjar dem putta på oss så vi ska gå ner men det vill ju inte vi! och då börjar dem kast isbollar på oss! och vi kan liksom inte gå där ifrån så vi står där och ba SLUTA DET ÄR INTE KUL!  och självklart är ingen lärare där som kan hjälpa oss så vi står där och får snöbollar på oss! jag fick typ 5 st i huvudet, det gjorde as ont!! och jätte många i nacken! sen när en lärare kommer slutar dom så dem får inget skäll, och så öppnar läraren den andra dörren dom vi inte står vid, sämst!!!

Men aja nu är jag ialla fall hemma, ska se på ghost wisperers nu! (och göra läxorna) och äta lite mellis! ;)

dagens outfit:





kofta - zara
linne - gina tricot
jeand - cheap monday
knä strumpor - ? hehe
frisyr - toffs ;)

KRAM MICKIS <3
jag tror inte jag kommer blogga innan träningen, som börjar 5 men vi får se! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0