rycktet sant,

ja det är sant att jag ska byta till Vasa, men hur vet ni det ?, och svar på frågan om att det är bara 2 månader kvar är att jag gillar inte min skola, och inte lärarna och inte killarna i min skola, och dom som jag berättade det för som blev sura, förlåt mig, men jag tycketr inte att ni har rätt till att vara arga påmig för att jag ska byta det är ju mitt egna beslut och jag vill det,så om ni ska vara sura på mig så är det fel iallfall jag tycker det men gör som ni vill, ni kanske är sura för att vi inte komemr vara med varandra så mycket men om ni 'r sura så blir det bara värre det inte bättre om vi är med varandra den här sista veckan  istället




(kamerasladd och mobilsladd borta fortfarande)


Kommentarer
Postat av: Paow

Förlåt mrn vi e ju arga för du inte sa nått å vi kommer att sakna dej å typ kanske tappa kontakten :'(

2010-03-23 @ 18:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0