försvann!!

hej,
först hade jag skrivit ett inlägg som försvann! sen skrev jag ett till kom inte kom upp heller så nu måste jag skriva ännu ett TILL! blääää!
har precis sett på ghost wisperers (stavning) är typ helt galen i det! haha sen lite senare ikväll ska jag på Djurgården - brynäs (hockey) och såklart hejar jag på DJURGÅRDEN! haha pappa sa att det kommer vara helt proppat på läcktarn! och vi ska stå i klcken tror jag! haha jag kommer ha med mig kameran tror jag! ;) så kan ni få se lite bilder från matchen! (om ni vill) ;)

sista lektionen hade vi slöjd, fast jag har träslöjd och det gillar inte ja, det är så jobbigt! hehe men jag gör ialla fall en pall! inte så vacker men men! :D

här kommer dagens outfit som jag har försökt lägga upp 3 gånger nu:




inte så vackra bilder men ni ser säkert!

skorta - abercrombie & fitch
linne - H&M
jeans - cheap monday

kommer kanske hinna skriva ett till inlägg innan jag åker på match!

KRAM MICKIS (hoppas inlägget kommer upp!!!! :D)

Kommentarer
Postat av: Arntandrea

Great site. Good info

2011-07-13 @ 08:09:06
URL: http://arntandrea.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0