hej,

(kom på att jag nästan alltid skriver hel som rubrik, haha)

ja vet, jag har inte bloggat på hela dagen men jag skrev ett inlägg fast det kom inte upp på bloggen, eller det gjorde det men den kom typ bakom emelies text, haha super konstigt så jag tog bort inlägget,  och efter det hann jag inet skriva ett nytt för jag hade träning.

Nu har jag brar slappat sen jag kom hem från träningen! skönt,
MEN VET NI VA! JAG HAR FÅTT MIN IPHONE!! AAH SÅ KUL, MEN SJÄLVKLART SKA DET VARA ETT FEL PÅ DEN, TYPISKT MIN OTUR, SÅ JAG KOMMER FÅ MINRIGTIGA OM 5 DAGAR OCH DÅ ÄR JAG BORTREST... MAN AJA JAG KOMMER IALLA FALL FÅ DEN! :)


HÄR KOMMER EN HELT CPAD BILD PÅ MIN OUTFIT

Koftan jag hade är en av emelies, vi har ju bytt lite kläter för ett tag! :)

emelie jag kommer ladda upp bilderna imorron för jag orkar inet idag... heehe

KRAM sömninga MICKIS HAHAHA ! (OJ DET TYCKTE JAG VA KUL) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0