kommer ni ihåg voffeldagen?

hej,
kommer ni ihåg att det är voffeldagen idag? :)
jag har duchar och ätigt vofflor sedan jag kom hem från träningen! :) nu sitter jag och chattat med emelie på msn, och gör läxan. Har typ ingen mer att skriva, eller på träningen körde vi mest match men jag och emelie fick dömma matcherna som träning, för vi ska dömma 3 matchen var på lördag för 7-8 åringar, det ska bli super kul! :) hehe,
aa inte så mycket mer att skriva, hehe

KRAM MICKIS <3

INGEN BILD, HAR DUCHAT, OCH DÅ SER MAN JU INET PRECIS VACKRAST UT, HAHA

Kommentarer
Postat av: Redistricting

Great .Now i can say thank you!

2011-01-20 @ 08:47:48
URL: http://redistricting.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0