Mickis är hos mig :)

kl 6 ska vi gå och köpa sushi, vi har ju varit och dömt tre matcher nu, jag tycker att det va rjätte kul och jag ska verkligen göra det igen, sista matchen dömde jag killar, dom var lite mer ''spel'' än tjejerna eller hur man säger, men det var jätte gulligt i min första match så var det en älta spelare som ba förra macthen hade vi en kille, och ajg tänkte säga men det är bättre med en tjej eller hur ? ;) men jag var tvunden att konsentrera mig på matchen, ja det var itne så mycket mer,

nu e det mickis som skriver, haha ;) jag dömde först för tjejer och sen för kíllar, och jag dömde för min lillebrors lag! haha, det var jätte kul att vara domare! :D
har typ inget mer att skriva, emelie skrev typ de mesta! <3

kram MICKIS OCH EMELIE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0