aj min nacke!

igår va jag hos paulina och dom hade gäster sen kom Elin, Karin, Julia, Sofia, och Jennifer dit. och då hoppade alla vi studstmatta och så körde vi popcorn alla hade gjort utom jag och så fick jag så mycket studts så att jag landade på min  nacke och kunde typ ha brytit den. och så gjorde Julia också en geej så hon fick jätte ont i huvudet så hon och ajg gick till paulinas rum och mådde illa hade ont överallt sen åkte jag hem för om jag skulle vara kvar där så skulle jag bara ligga stilla roligt att vara med mig alltså ?

men innan allt det var alla vi vid rösjön och badade ap kallt :S jag och elin ville sola hela tiden heh, vi/jag tog jätte många bilder med paulinas mobil så bäst för hänne attt hon lägger upp dom sen.

men nu måste jag städa mitt rum för jag ska möblerera om det :D

Emelie.


en bild på  rösjön :).


Kommentarer
Postat av: fia<3

Du var JÄTTEKUL att vara med dej emelie, som vanligt! Hoppas att du mår bättre snart!

Puss o kram skumbanan! <33333333333333333

2010-05-22 @ 16:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0