anonym är en kille i skolan.. och om alla ni kollade på talang 2008 eller 2009 så vet ni vem han är (p.s. han spelade piano d.s)

anonym:  hej f**r***
Jag:  ?
anonym:  vrf bytte du till jävla vasaskolan för?  var bor du?  du tog typ 604 V ?!?!
Jag:  H
anonym:  men H, var bor du?
amonym:  hallå? wtf, du blir
anonym:  aså ta dig i dalen
anonym:  du e äcklig
anonym:  men hejdå din f******
Jag:  mm,
anonym:  men kan du sluta va så ironisk, du vet att jag inte bryr óm mig, fast ibland är du lite konstig, och jag har ju liksom inte gjort dig ngt, så du behöver inte leka ball ?

Jag :  jag leker inte jag är. :D

anonym:  lolzorzfrx (JF)
anonym:  asså du börjar laka
Jag:  m
anonym:  aså jag knr nt dig så jättemkt xD


anonym :  halå?! vrf svarade du aldrig på min fråga?





Emelie


Kommentarer
Postat av: PAULINA <3

hahaha :D saknar dej emelie!

2010-05-05 @ 10:07:39
Postat av: Sophia

David Fang är cp .. :s

2010-05-07 @ 21:26:13
Postat av: Madeleine

david fang är typ så mot alla, han har en sjukdom fast det är nog inte därför :P

2010-05-08 @ 23:27:25
URL: http://mimilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0