(: äntligen :)

hej,
förlåt att jag inte har bloggat... har inte orkat! det har varait så fint väder på jag har inte viljat sitta inne framför datan x) hehe
men idag i skolan påminde sophia mig om att blogga så nu gör jag det :D haha http://fivie.blogg.se  <----- besök deras blogg här ;D den är mycket bättre än våran... hehe ;)

idag var jag hos johanna, isabella (lella) var också med :) först måste jag bara säga att det var sååååå varmt idag i skolan!! såå skönt! aja hemma hos janna pluggade vi lite till MA-provet som är imorron :( och så stuttsade vi, lella var tvungen att gå hem, hon skulle äta hemma.
men jag stannade kvar! :) vi åt tacos :D en av mina favoriträtter (MUMS)
sen kom johannas kusiner, (de bor grannar med varandra) hennes kusiner är typ 5 eller nått... (inte precis det intressantaste att veta men aja.. haha men vi stuttsade lite och sen åkte jag hem ;) och nu är jag hemma! haha!

lite bilder :)










haha
pussar hoppas vi hörs imorron! :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0