.

förlåt att jag inte har bloggat men har ingen lust nu när mickis inte gör det och när det är sol ute !.
har iallfall solat idag och fick liiite bränna :D funderar på att göra ett träningspass varenda dag såhär, jag går ut och solar i en kvart på varje sida (om inte mer) gör sittupps i 30sek, sen simmar (har en pool att bada) så är man svalkad också :D sen efter badet så solar jag igen avd tycks? :D

men idag har jag varit på enebybergs ip och varit med frida och en till... och när den person hade gått hem så var 97:ornas träning slut och då var vi med Gabbi Emma Julia och Paulina i en halvtimme typ och sen åkte alla hem förutom jag julia och paulina som åkte till en lekpark :D. men måste gå och sova nu höll nästan på att somna i skolan idag x/

Emelie.


bild på mig och frida från teneriffa.

tänkte ladda in två bilder till men det funkar inte.. se you gays later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0