halojsan :)

jag är tillbaka :D haha! okej, tråkigt skämt! :S hehe

GUD VA VARMT DET VAR IDAG! både skönt, men ibland för varmt! hehe

idag hade vi matte-prov, det var faktist väldigt enkelt, men skälvklart gör man ett slarvfel, men skulle räkna ut en triangels area, och då måste man ju dela svaret på hälften. och självklart så glömde jag det.. :(
nog om matte, men kan ju inet sitta och skriva om matte på bloggen GUD så tråkigt! ;)

sista lektionden hade vi spanska. jag HATAR spanska! och våran lärare som tror att vi typ är proffs på sopanska, men det är vi inte, eller så är det bara jag.. hehe men iallafall! och så har vi prov nästavecka och jag kan typ ingenting!!! aaah!!

direkt efter skolan (ungefär) åkte jag och pappa till typ ett ställa där det fixar min fot eller vad man ska säga, (ni vet, jag är ju skadad i min fot. och har haft det ett tag nu så jag ska gå där några gånger så det blir bättre!) medan jag var där åkte pappa och handlade,
det är sista gången på vollybollen, och då ska vi ha som en avslutning med fika och så ska vi köra utomhus! det ska bli så skönt! aa, och då köpte pappa lite fika! :) och så åkte han och lämnade in min storasysters cykel som är sönder.
nu är jag hemma, eller jag kom hem för typ en timme sedan, :)






orkar inet skriva mer, ses senare hoppas jag :)
puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0