hej!

hej,
nu är jag hemma från mitt utväcklingsamtal :) eller jag kom hem för typ 45 min sedan, vet inet riktigt. som emelie skriv i förra inläggethade vi as kul ida i skolan, men jag vet inet hur man laddar upp videor så filmerna får ni tyvär inte se.. hehe förlåt för det :S
men ni får lite bilder :)


johanna, lella och jag :)
man skulle komma upp för stången (eller vad det är..) och de andra skulle hjälpa till! haha det låter as tråkigt men det var det inte!! haha 

 
haha

johanna :D haha söt,
sen hade ju jag utväcklingsamtal, det gick bra eller vad man ska säga :)

juste,
jag har ju inet berättat om vollyboll cuppen :) det gick inet så bra för oss... :S hehe (inga detaljer)
men när vi skulle sova märkte jag att jag hade glömt min kudde hemma! fatta jobbigt!!!
här kommer lite bilder! :)

johanna på tåget!

när vi hade kommit fram och skulle packa upp våra grejor och så,

johanna när vi spelade kort! :D

vi såg på en match! :) (var inet så där jätte kul... det är inte så kul att kolla på när några speöar.. heehe)

johanna med bollen :)

världens sötaste johanna :D

jag och johanna som apor! haha det var innan vi skulle på tåget hem, då åt vi pizza :)

pizzorna :) jag orkade bara halva! hehe

johanna och jaa, eller mest johanna ;)

haha! oj hör var man verkligen "vacker" haha (not) hahaha

orkar inet mer mer bilder.. hehe

men ni får dagens outfit också! :)





jeans: cheap monday
linne: H&M
tröja: lindex
frisyr: toffs




haha :)







blev ett ganska långt inlägg! haha men inte så mycket text utan mest bilder :D haha

orkar inte mer, ska bara lägga mig mer och läst nu! haha


pussssssar mickis 

Kommentarer
Postat av: Janna

Guud mickis vi ju as snygga på bilderna asså :D

älskar dej!!!!<3

2010-05-05 @ 20:26:16
Postat av: Madeleine

bilden där johanna är på tåget, i bakgrunden tror jag jag vet vilka de är, haha :D

2010-05-08 @ 23:30:57
URL: http://mimilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0