hiss och diss av: Emelie!

 ( hittar inte bilden på mig och mickis när vi dissar eller hissar. :( )

DISS!!
1. Ensam på helgerna, hur kul är det att sitta ensam på helgerna och stirra på tv ?

2. dyra saker, åå allt som blir dyrt köper ju mindre folk det affärer borde tänka lite ?
så jag tycker det ska vara mer rea!

3. Sverige Demokraterna!
vad ska jag säga?

HISS!!
1. gratis saker! vad härligt om man är sugen på godis och då får man en gratis tablettask!

2. KAKOR! sååå gott!!

3. en mobil som funkar! det ska jag få om några dagar men den  jag har nu kan jag inte svara när någon ringer, så jag måste ringa upp den, om jag ska ta emot smsen så måste jag stänga av mobilen och sen sätta på den för att få den sååå jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0